HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Kobi Ragnarok Online Will Open Back
Mon Nov 08, 2010 8:49 pm by atroce90

» PERKHIDMATAN BOTTING
Mon Nov 08, 2010 8:48 pm by atroce90

» What Ro You Play?
Mon Nov 08, 2010 8:44 pm by atroce90

» Kobi Ragnarok Now 3rd Job Class
Tue Oct 05, 2010 4:50 pm by Admin

» Sell BOt full set
Thu Sep 09, 2010 12:55 pm by Areps

» Bleh x sesapa tolong aku psaL bot..?
Tue Sep 07, 2010 4:56 am by Areps

» Bleh x sesapa tolong aku psaL bot..?
Tue Sep 07, 2010 4:56 am by Areps

» Beli Hardware Komputer Terpakai
Fri Sep 03, 2010 1:00 pm by Redzuan

» [S] Latest Ragray Patch
Thu Sep 02, 2010 12:10 am by Spongebob

Affiliates
 

Share | 
 

 Hantu I-City

Go down 
AuthorMessage
DarkAngeL85

avatar

Posts : 132
Join date : 2010-07-30
Age : 32
Location : Serdang (KL)

PostSubject: Hantu I-City   Sat Jul 31, 2010 4:55 pm

Gambar yang akan saya tunjuk ni saya ambik dari kawan. Dia pulak ambik dari kawannya. Katanya kawannya tu pergi ke I-City. Dalam pukul 11 macam tu kalau tak salah. Masa dia amik gambar ni tak ada orang kat belakang. Tapi bila dia tengok balik gambar tu betul-betul nampak macam bayangan orang kat belakang. Bila zoom dekat-dekat nampak lawa plak baju tu. Katanya macam baju Siti Nurhaliza.Hua3. Tengok baju dah lawa.

Tapi bila tengok betul-betul kat muka dengan jari....Mak aiii.....Macam Tengkorak Bongkok kartun dalam komik Parang Gila pun ada. Ntah betul ke tidak xtau la gambar ni. Korang tengok pastu buat la andaian sendiri.huhu. Kalau pakar-pakar gambar nak ambik buat kajian pun boleh samada betul ke x.Waka Waka Eh! Eh!


Ni gambar original. Kalau tengok sekali lalu memang tak perasan.


Try fokus kat mana benda tu duduk.....


Oooo..Nampaknya benda tu berdiri..Bukan duduk seperti yang dijangkakan. Beginilah rupanya kalau zoom dekat-dekat. Cantik tak?. Kekeke.


apa pendapat anda semua??
Back to top Go down
View user profile http://www.atherosro.com
Slumbers



Posts : 5
Join date : 2010-07-31
Age : 27
Location : Kedah

PostSubject: Re: Hantu I-City   Tue Aug 03, 2010 6:03 pm

mybe minah baju putih tu tercari2 pasangan dia,,so dah ko terpacak kat situ kebetulan lak,,,minah tu tonjolkan diri dia la nak buat ko tergoda,haha
Back to top Go down
View user profile
 
Hantu I-City
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Reynard City
» Spark City World
» The Lost City of Malathedra
» [YGO] Duelist Pack : Battle City
» My lego city!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: RO Forum Centre :: RO Chat Room-
Jump to: