HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Kobi Ragnarok Online Will Open Back
Hantu I-City EmptyMon Nov 08, 2010 8:49 pm by atroce90

» PERKHIDMATAN BOTTING
Hantu I-City EmptyMon Nov 08, 2010 8:48 pm by atroce90

» What Ro You Play?
Hantu I-City EmptyMon Nov 08, 2010 8:44 pm by atroce90

» Kobi Ragnarok Now 3rd Job Class
Hantu I-City EmptyTue Oct 05, 2010 4:50 pm by Admin

» Sell BOt full set
Hantu I-City EmptyThu Sep 09, 2010 12:55 pm by Areps

» Bleh x sesapa tolong aku psaL bot..?
Hantu I-City EmptyTue Sep 07, 2010 4:56 am by Areps

» Bleh x sesapa tolong aku psaL bot..?
Hantu I-City EmptyTue Sep 07, 2010 4:56 am by Areps

» Beli Hardware Komputer Terpakai
Hantu I-City EmptyFri Sep 03, 2010 1:00 pm by Redzuan

» [S] Latest Ragray Patch
Hantu I-City EmptyThu Sep 02, 2010 12:10 am by Spongebob

Affiliates
 

Share
 

 Hantu I-City

Go down 
AuthorMessage
DarkAngeL85

DarkAngeL85

Posts : 132
Join date : 2010-07-30
Age : 33
Location : Serdang (KL)

Hantu I-City Empty
PostSubject: Hantu I-City   Hantu I-City EmptySat Jul 31, 2010 4:55 pm

Gambar yang akan saya tunjuk ni saya ambik dari kawan. Dia pulak ambik dari kawannya. Katanya kawannya tu pergi ke I-City. Dalam pukul 11 macam tu kalau tak salah. Masa dia amik gambar ni tak ada orang kat belakang. Tapi bila dia tengok balik gambar tu betul-betul nampak macam bayangan orang kat belakang. Bila zoom dekat-dekat nampak lawa plak baju tu. Katanya macam baju Siti Nurhaliza.Hua3. Tengok baju dah lawa.

Tapi bila tengok betul-betul kat muka dengan jari....Mak aiii.....Macam Tengkorak Bongkok kartun dalam komik Parang Gila pun ada. Ntah betul ke tidak xtau la gambar ni. Korang tengok pastu buat la andaian sendiri.huhu. Kalau pakar-pakar gambar nak ambik buat kajian pun boleh samada betul ke x.Waka Waka Eh! Eh!


Ni gambar original. Kalau tengok sekali lalu memang tak perasan.

Hantu I-City HantuI-CityOriginal

Try fokus kat mana benda tu duduk.....

Hantu I-City HantuI-City1

Oooo..Nampaknya benda tu berdiri..Bukan duduk seperti yang dijangkakan. Beginilah rupanya kalau zoom dekat-dekat. Cantik tak?. Kekeke.

Hantu I-City HantuI-City3

apa pendapat anda semua??
Back to top Go down
View user profile http://www.atherosro.com
Slumbers



Posts : 5
Join date : 2010-07-31
Age : 27
Location : Kedah

Hantu I-City Empty
PostSubject: Re: Hantu I-City   Hantu I-City EmptyTue Aug 03, 2010 6:03 pm

mybe minah baju putih tu tercari2 pasangan dia,,so dah ko terpacak kat situ kebetulan lak,,,minah tu tonjolkan diri dia la nak buat ko tergoda,haha
Back to top Go down
View user profile
 
Hantu I-City
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Reynard City
» Spark City World
» The Lost City of Malathedra
» [YGO] Duelist Pack : Battle City
» My lego city!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: RO Forum Centre :: RO Chat Room-
Jump to: