HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Kobi Ragnarok Online Will Open Back
Mon Nov 08, 2010 8:49 pm by atroce90

» PERKHIDMATAN BOTTING
Mon Nov 08, 2010 8:48 pm by atroce90

» What Ro You Play?
Mon Nov 08, 2010 8:44 pm by atroce90

» Kobi Ragnarok Now 3rd Job Class
Tue Oct 05, 2010 4:50 pm by Admin

» Sell BOt full set
Thu Sep 09, 2010 12:55 pm by Areps

» Bleh x sesapa tolong aku psaL bot..?
Tue Sep 07, 2010 4:56 am by Areps

» Bleh x sesapa tolong aku psaL bot..?
Tue Sep 07, 2010 4:56 am by Areps

» Beli Hardware Komputer Terpakai
Fri Sep 03, 2010 1:00 pm by Redzuan

» [S] Latest Ragray Patch
Thu Sep 02, 2010 12:10 am by Spongebob

Affiliates
 

Share | 
 

 Kisah Buang Bayi

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin
avatar

Posts : 93
Join date : 2010-07-25
Age : 31

PostSubject: Kisah Buang Bayi    Sun Aug 01, 2010 4:35 pm

Di pagi hari yang nyaman,dua orang sudah lanjut usianya duduk berehat-rehat. Pak Abu dan Pak Majid namanya. Yang Pak Abu membaca surat khabar manakala Pak Majid hanya duduk termenung jauh sambil hisap rokok daun.

Pak Abu: Majid, engkau tengoklah berita hari ini. Ada orang sanggup jual anaknya.
Pak Majid: Hmmmmm. Jawab Pak Majib macam acuh tak acuh je.
Pak Abu: Kot pun terdesak nak duit janganlah jual anak. Banyak lagi cara nak dapat duit. Kerja kat pam minyak ke, jual kacang putih ke, jual surat khabar ke. Betul tak Majid...?
Pak Majid:Hmmmmmmm... Sambil mengembus asap rokok daunnya keluar melalui hidungnya...
Pak Abu: Kau ni kenapa Majid? Takkan berita ini kau tak ambil peduli ke? Ini melibatkan kemanusiaan tahu. Binatang pun tahu nak jaga anaknya.
Pak Majid: Hmmmm....Nilah aku nak bagitau engkau. Kalaulah aku masa muda-muda dulu..Aku jual je anak-anakku tu..
Pak Abu: Hah??? Engkau biar betul Majid!
Pak Majid: Hoii.. Engkau sedar tak sekarang ni berada di mana? Sedarlah Abu....Kita sekarang di RUMAH ORANG TUA. Kalaulah aku tahu perangai anak-anak aku tu macam nilah, dah lama dah aku jual budak-budak tu!
Pak Abu: HEHEHEHEHE....
Back to top Go down
View user profile http://rocentre.omgforum.net
DarkAngeL85

avatar

Posts : 132
Join date : 2010-07-30
Age : 32
Location : Serdang (KL)

PostSubject: Re: Kisah Buang Bayi    Sun Aug 01, 2010 5:19 pm

hehehe.....best2... alien alien alien
Back to top Go down
View user profile http://www.atherosro.com
 
Kisah Buang Bayi
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sembang - sembang bola sepak Malaysia
» Kisah Sebenar Orang Berhutang - Baca kisah nie.. menarik utk org suka berhutang mcm saya..
» Baju hujan yg berkualiti.
» Petua menghilang bau di dalam helmet
» Nak buang sensor enjin off kt tongkat sisi...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Anything Section! :: Discussions / Funny Story-
Jump to: